Kontakt oss
Kontakt oss på telefon 94034047 eller send oss mail med skjemaet nedenfor.
Kontakt oss på telefon 94034047 eller send oss mail med skjemaet nedenfor.
Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varen(e) er på vei.
Kvitteringen vi sender deg inneholder et sporingsnummer, slik at du kan følge med på pakken din underveis. Pakken din havner på nærmeste pick up- point for PostNord og du vil motta hentemelding på SMS og e-post når den er klar til henting.
Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert.
Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde om den ikke har rukket og blitt behandlet av vårt lager.
Leveringen tar normalt mellom 1-3 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert.
Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling.
Hvis du ikke har mottat ordrebekreftelse på mail innen kort tid etter du har bekreftet din bestilling, kan det ha oppstått en feil med ditt kjøp, og vi ber deg ta kontakt med kundeservice. Vær oppmerksom på at mail kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.
Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har motatt bestillingen din. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Vedlagt bestillingen følger angrerettskjema, som må benyttes. Ved retur må varene være ubrukt, merkelappene må være på og varene må sendes i retur i sin orginale emballasje.
Returkostnad på 50,- legges til når vi mottar returen og skal refundere for varen. Skal du bytte størrelse er retur gratis.
Vi gjør også oppmerksom på at øredobber, strømpebukser o.l ikke kan returneres/byttes.
Ja, angreretten gjelder uavhengig om det er en salgsvare eller ikke.
Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss, fyller du ut vedlagt angrerettskjema og returnerer varen til oss. Bytte vare er gratis og du vil ikke måtte betale 50,- i returkostnader. Send oss en mail for å be oss holde av størrelsen du vil bytte til. Du vil da få varen når vi har mottatt returen. Du kan ellers legg inn en ny bestilling på nettbutikken, og vi vil refundere pengene for produktet du returnerer til oss.
Du selv ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer. Med dette betyr det at du er ansvarlig for pakkens innhold, frem til vi mottar returen din.
Hvis du ønsker å bytte til en annen vare, returnerer du bestillingen tilbake til oss sammen med vedlagt angrerettskjema, og får pengene tilbake. Legg så inn en ny bestilling i nettbutikken på varene du ønsker.
Du får alltid en befreftelse fra oss på at din retur er behandlet innen 14 dager etter at varen har blitt returnert. Hvis du hever kjøpet, vil du få tilbakebetalt varens verdi innen 1-5 virkedager, avhengig av betalingsmetode.
Ved kortbetaling vil pengene overføres til betalingskortet du benyttet når du la inn bestillingen. Transaksjonen skjer gjennom valgte betalingsmetode (Klarna eller Riverty) og du kan forvente at det tar mellom 1-2 virkedager før pengene er tilbake på ditt betalingskort.
Dersom du har benyttet faktura og leverer tilbake hele, eller deler av din ordre oppdaterer vi fakturaen din med det samme vi mottar din retur. Etter returen er registrert vil du kunne se oppdateringen gjennom din side på Klarna eller Riverty (det du har valgt av betalingsmetode) etter 1-2 virkedager.
Vipps kan ta noe lenger tid og du kan forvente at det tar mellom 1-5 virkedager før pengene er tilbake på ditt betalingskort.